Vásárlási feltételek
Vásárlási és szállítási feltételek
Általános Szerződési Feltételek
2024-09-01
Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.
Felek között létre jövő szerződés.
Rendelési információk:
A vásárlás regisztrációval, vagy Vendég fizetéssel is lehetséges, nem kötött regisztrációhoz. A megrendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, visszaigazolása E-mailben 1 órán belül.
A szerződésünk nem utal semmilyen magatartási kódexre. A megkötött
szerződésünk írásban kötöttnek minősül, adatbázisban mentjük, az a
későbbiekben visszakereshető.
A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, azok eltérhetnek a valóságtól: más más monitoron, telefonon eltérő lehet a termék színe.
Rendelés menete:
A Vásárló/Fogyasztó az általa kiválasztott terméke(ke)t a kosárba helyezi (amennyiben egy terméknél több opció is lehetséges, úgy a kosárba tétel előtt a Vásárló megjelöli az általa választott opciót), majd a JOBB FELSŐ FEKETE KOSÁR GOMB-ra kattintva, a FIZETÉS opciót választva eljut a rendelési űrlap oldalra. Itt megjelöli, hogy regisztrálni szeretne, vagy Vendég vásárlóként csak egyszeri vásárlással szeretne élni. Az adatlapot online kitöltve (név, számlázási és postázási adatok megadása után kiválasztja a szállítási módot, majd ezt követően a fizetési módot. Vevő kipipálja az "Elolvastam a Vásárlási feltételeket" négyzetet és elolvassa és megérti az abban foglaltakat, majd a Tovább gombra kattint. A rendelés megerősítése gombbal a vásárlást érvényesíti. A megrendelés elküldésével és annak E-mailben Stettner Tímea által történt visszaigazolásával a felek közötti szerződés jön létre mely szerint a Stettner Tímea, mint Szállító, valamint a megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételekkel:
A szállító köteles a megrendelt árut az általa vállalt határidőig kiszállítani. A vevő köteles a megrendelt árut kifizetni. Automatikus visszaigazolás nem minősül a rendelés megerősítésének, csak Stettner Tímea által egyedileg számlamelléklettel együtt küldött visszaigazoló E-mail tekinthető a Szállító részéről visszaigazolásnak. A szállító fenntartja a jogot, hogy a rendelést elutasítsa, készlethiány vagy előre nem látható okok miatt (pl futár probléma, anyag-beszerzési probléma, stb..).
Adatbevitel, regisztráció nyomon követése, hibajavítás.
Amennyiben a vásárló a rendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat hibásan adta meg, úgy lehetősége van azok javítására. A szonya.hu honlapon történő jobb alsó "FIÓK" linkre kattintva, majd a megjelenő képernyőn belépést követően a jobb oldali menük között megtalálható "FIÓKOM" alatt tudja a regisztrációs adatait módosítani. Ugyanitt a "RENDELÉSEIM" címszó alatti menük választása esetén tudja a rendelését nyomon követni.
Általános szerződési Feltételeink letölthetők az ÁSZF linken közvetlenül.
Kapcsolattartó neve: Stettner Tímea
Szerződés nyelve: magyar
Adónem: Áraink alanyi adómentesek, nem tartalmaznak ÁFÁT!
Fizetési mód: átutalás előre utalással, személyes befizetés Raiffeisen Banknál, bankkártyás fizetés, vagy utánvétes fizetés
1. Átutalás, előre utalással, illetve személyes befizetéshez szükséges információk:
Amennyiben előre utalást választott, kérjük a megrendelt terméket 2 munkanapon belül előre utalással rendezze, 3 nap múlva minden rendelést automatikusan törlünk a rendszerből díj nem fizetés miatt.
Számlavezető Bank: Raiffeisen Bank zRt.
Bankszámlaszám: 12072552-01614918-00100001
Számlatulajdonos neve: Stettner Tímea
IBAN: HU80 1207 2552 0161 4918 0010 0001
SWIFT KÓD: UBRT HUHB
2. Bankkártyás fizetés a Barion rendszeren keresztül
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
Az Ügyfeleink adatait harmadik fél részére nem adjuk ki.
Elfogadott kártya típusok: Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express
Fizetés pénzneme: HUF (magyar Forint)
3. Utánvétes fizetés
Utánvétes fizetésre személyesen van mód, a csomag átvételekor a futárnak.
A szállítás módja: A szállítást a DPD , Foxpost és az MPL látja el.A rendeléseket kb 4-6 munkanap szállítási határidővel teljesítjük. A tényleges szállítás napjáról egy nappal előtte értesítést küldünk E-mailben. Befolyásolni a szállítási időt nem tudjuk, az teljes mértékben a futártól függ, garanciát nem vállalunk a kiszállítás napjára.
Garanciális feltételek: Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá a futárnál, ha a csomag nem sérült. Ha a csomagolás sérült, akkor ellenőrizze a tartalmát az átvételnél és jegyzőkönyveztesse a sérülés nagyságát és mibenlétét. Az átvétel utáni hiányosságokra nem áll módunkban reklamációt elfogadni. A hibásan leadott rendelését 24 órán belül korrigálhatja E-mailben az info@szonya.hu címre küldött E-mailben. Amennyiben a teljesített megrendelések korrekcióra szorulnak, azaz más terméket, vagy hibás terméket kapott, kérjük azt 24 órán belül jelezze az info@szonya.hu címre küldött E-mailben és a termék cseréjéről 30 napon belül gondoskodunk (amennyiben nincs készleten cseretermék). Erről minden esetben egy válasz E-mailben értesítjük.
Utánvéttel történő rendelésnél, a csomag átvételének megtagadása esetén 5000 Ft rendelkezésre állási díjat számítunk fel
Szállítási díj
- DPD házhozszállítás - 1490 Ft (előre utalással)
- DPD házhozszállítás - 1990 Ft (utánvéttel)
- FOXPOST csomagautomata - 990 Ft (előre utalással)
- FOXPOST csomagautomata - 1490 Ft (utánvéttel)
- Magyar Posta házhozszállítás: 1990 Ft ( előre utalással)
50.000 Ft ot meghaladó, illetve 3.000 Ft alatti rendelés (termékek össz értéke) esetén utánvétes szállítási lehetőségre nincs mód. Kérjük válassza az előre utalást!
Áraink alanyi adómentesek. A rendelkezésre állási díj meg nem fizetése esetén behajtási eljárást indítunk.
A csomag megismételt küldésére -
amennyiben nem történt meg az átvétel és az visszaérkezett hozzánk -
csak előre utalásos fizetési móddal van lehetőség, a fenti rendelkezésre
állási díj megtérítését követően.
A szállítási díjak a csomagolási és postaköltséget is tartalmazzák és alanyi adómentesek és Magyarország területén belül érvényesek.
Külföldi szállítási cím esetén kérem, előzetesen érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a kiszállítás díjáról! A megrendelt termékeket papír alapú csomagolásban küldjük el.
További információt a szállítás menüpontunkban talál.
Kellékszavatosság
A fogyasztó a vállalkozó hibás teljesítése esetén a vállalkozóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt, olyan termékhibákért, amelyek a termék átvételének időpontjában már léteztek. Két éven túl a kellékszavatossági jogait a fogyasztó nem érvényesítheti. Amennyiben nem a fogyasztó a felhasználó, a felhasználó a termék átvételét követően 1 éven belül érvényesítheti a szavatossági igényét. Amennyiben a fogyasztó a szavatossági igényét 6 hónapon túl nyújtja be, úgy igazolnia kell, hogy a termék átvételekor a hiba fent állt.
Fogyasztó a termék javítást vagy cseréjét is kérheti. Igényelhet a fogyasztó ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, ha ez a vállalkozó számára nem jelent többletköltséget, továbbá a fogyasztó a szerződéstől is elállhat.
Termékszavatosság
A fogyasztó termékszavatossági igényt kizárólag ingó dolgok (termék) javítására, illetve cseréjére kérheti. A termék hibásnak minősül, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó/vállalkozó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a fogyasztó a termékszavatossági jogosultságát elveszti. A fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.
A gyártó vagy forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak vagy forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termék- illetve kellékszavatossági igény benyújtásának menete:
Amennyiben a fogyasztó szavatossági igénnyel él, az alábbi vállalkozóval szemben kérheti:
Vállalkozás neve: Stettner Tímea, egyéni vállalkozó
Címe: 7632 Pécs, Esztergályos János u. 7.
Tel: +36 30 6583000
E-mail cím: info@szonya.hu
A szavatossági igény bejelenésének tartalmi követelményei:
- fogyasztó neve
- megvásárolt termék, termékek, azok árai
- vásárlás időpontja
- hibák feltárása, megnevezése
- igényelt szavatosság megnevezése (pl csere, javítás)
Megrendelés lemondása: A leadott megrendeléséről e-mailben visszaigazolást kap. Ha úgy látja, hogy a rendelés nem felel meg az Ön szándékainak, a megrendelést kérjük az info@szonya.hu E-mail címre küldött "megrendelés lemondása" tárgyú levélben mondja le 14 munkanapon belül. Amennyiben a termék legyártásra kerül és a vásárló nem élt a lemondási jogával 14 napon belül, úgy a termék teljes ára kiszámlázásra kerül a vásárló részére.
A vásárlástól való elállás joga: A fogyasztót elállási jog illeti meg. Az elállás jogát az internetes vásárlásokra vonatkozó XVII/1999 (II/5) sz. Kormányrendelet szabályozza. Fogyasztó/vevő a vásárlástól számított 14 napon belül írásban érvényesítheti elállási jogát az elektronikus úton történő vásárlásokra vonatkozó törvények betartásával. Olyan termékek esetén, amelyek a Megrendelő külön kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra, nem érvényesíthető a vásárlástól való elállás joga (Pl saját névvel feliratozott termékek, pl saját neves termékek). Az elállási jog minden olyan terméknél érvényesíthető, amely hiánytalan sérülésmentes állapotban érkezik vissza. A vállalkozó követelheti a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését. A nem előírás szerinti kezelés vagy tárolás szintén kizárja az elállás jogának gyakorlását. A vásárlástól való elállását kérjük a info@szonya.hu Email címre küldött "vásárlástól való elállás" tárgyú levélben jelezheti a nyilatkozat-minta útján. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül eljuttatni részünkre az info@szonya.hu E-mail címre, vagy postai úton Stettner Tímea, egyéni vállalkozó, 7632 Pécs, Esztergályos János u. 7. címre. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a vállalkozó részére Stettner Tímea, egyéni vállalkozó, 7632 Pécs, Esztergályos János u. 7. címre. Elállás esetén a vállalkozó legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a fogyasztó által kifizetett teljes összeget (bele értve a szállítási költséget is). . Utánvétellel, portóval feladott csomagokat technikai okokból nem tudunk fogadni. Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozó nem köteles megtéríteni. Az elállási jog gyakorlásának részletes szabályozását a 17/1999. Kormányrendelet tartalmazza.
Panaszkezelés
Fogyasztó panasszal élhet a vállalkozó felé
Vállalkozás neve: Stettner Tímea, egyéni vállalkozó
E-mail cím: info@szonya.hu
Tel: +36 30 6583000
Címe: 7632 Pécs, Esztergályos János u. 7.
A panaszkezelést 3 napon belül feldolgozzuk és törekszünk annak mielőbbi megoldására.
Jogviták rendezésére a fogyasztónak lehetősége van az online vitarendezési platformot felkeresni. Elektronikus elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr
Békéltető testület
A vállalkozó együttműködési kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban. Az illetékes békéltető testület: Baranya Megyei Békéltető Testület
székhelye/postacíme: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
telefonszáma: +3672-507-154
telefaxszáma: +3672-507-152
mobil: 20/283-3422
e-mail címe: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu
web: www.baranyabekeltetes.hu
Az ügyfélszolgálati iroda ügyfélfogadási rendje:
H-CS: 0830-1500
P: 0830- 1200
Törvényi hivatkozások:
Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Jótállás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet